Komen Abu Aqif: Patut la diaorang tak faham. Karpal cakap melayu pun berterabur...

Lain kali periksa dulu sumber berita. Jangan main petik je. Lepas tu sebarkan dikhalayak ramai. Takkan semata-mata mahukan tepukan gemurah sanggup mengeluarkan fakta yang tidak betul. Ini bukan standart seorang ilmuan apatah lagi ilmuan itu dikenali sebagai ustaz. Jangan memburukkan lagi jenama USTAZ.

Sekarang kita sudah maklum yang Karpal Singh TIDAK akan terima NEGARA ISLAM apatah lagi HUDUD. Jadi, semua UPDATE maklumat masing² dan BERTINDAKLAH..!!

Jika dulu alasan mereka tinggalkan UMNO kerana tolak NEGARA ISLAM & HUDUD (padahal bukan sebegitu pun), sekarang bagaimana..? Bukankah sudah sampai masa mereka patut tinggalkan DAP...??

Jika dilihat artile NST yang baru jelas Karpal memperlekehkan Tantawi. Kita tidak boleh terima jika orang bukan Islam seperti Karpal memperlekehkan umat Islam seperti Tantawi. Biarpun kita tidak bersependapat dengan Tantawi dalam beberapa hal tetapi orang bukan Islam seperti Karpal tidak layak untuk memperlekehkan Tantawi. 

Kita umat Islam mesti bersatu menentang dan menjatuhkan orang kafir seperti Karpal yang ANTI-ISLAM. Harga maruah seorang Islam adalah lebih tinggi dari permusuhan yang kita sedang hadapi. Jangan terkeliru antara politik dan agama yang mana kita tau ramai org PAS keliru dalam bab ni. Tak tahulah bila PAS nak sedar.. Apa yang kita oleh buat, teruskan memberi keterangan dengan sabar. Dan berdoalah..

Ciri-ciri munafiq itu ada tiga, 
آيَةُ الْمُنَافِقِ ثَلاَثٌ إِذَا حَدَّثَ كَذَبَ ، وَإِذَا وَعَدَ أَخْلَفَ ، وَإِذَا اؤْتُمِنَ خَانَ
Maksudnya: “Tanda munafik tiga; apabila berkata dia berdusta, apabila berjanji dia memungkiri, dan ketika diberi amanah maka dia ingkar.” (riwayat Bukhari dan Muslim)


UFB - Isu Hudud: Karpal & Tantawi Main Cakpong Cakpong
http://www.youtube.com/watch?v=v9iGlAdXtno

Tantawi Cakpong Polis. Kebenaran Disembunyikan
http://www.youtube.com/watch?v=oFAjKHZSAZg

Karpal UPDATE Tantawi Isu Negara Islam. Cakpong Cakpong
http://www.youtube.com/watch?v=S4-e55eal1s

Tantawi Musykil Orang Islam Tolak Hudud. Cakpong Cakpong
http://www.youtube.com/watch?v=apPPmeobbmU

Baca Artikel NST di sini: http://www.nst.com.my/top-news/karpal-slams-pas-youth-head-s-hudud-comment-1.110622

Lagi artikel di sini: http://www.nst.com.my/nation/general/karpal-pas-reps-must-toe-the-line-1.111386



Kepada sesiapa yang ingin mendapat update sekaligus ingin share update terbaru dari blog Abu Aqif Studio ke wall masing², boleh klik di sini:

- Klik "Syndication" di sebelah kiri
- Klik "Grant Permissions"
- Klik "Add Facebook Target" dan klik "Add"

* selepas proses ini, setiap update video terbaru akan terus share di wall anda secara automatic. InsyaAllah.

Anda bebas untuk share dan download. Tidak perlu keizinan untuk mengambil video dari Channel Abu Aqif Studio. Namun video yang diambil dari Abu Aqif Studio mohon diberi sedikit kredit dengan link-kan semula kepada video yang asal. Jazakallahukhair.. Semoga bermanfaat..


 
Abu Aqif Studio © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger

Top