Komen Abu Aqif: Setelah sekian lama mendiamkan diri akhirnya DFB tampil menjawab fitnah Zamihan. Orang biadab seperti Zamihan sekali sekala perlu diajar. Orang begini merosakkan dakwah agama Islam.

Kepala pakai serban tapi dalam ceramah asyik maki hamun macam gangster. Mulut tak lekang maki hamun macam orang tak belajar agama. Dulu belajar maki hamun pakai kitab apa?

Kami tahulah awak tu pernah bekerja dalam ISA dan sekarang bekerja di KDN. Tapi awak tu ustaz. Bukan samseng. Jadi, tak perlu la maki hamun dalam kuliah. Bodoh, bangang, kapir, dan tah hapa-hapa lagi maki yang awak sembur dalam surau dan masjid. Awak ingat tempat tu pusat snooker ke?

Kami mahu tanya kepada penguatkuasa yang bertanggungjawab, jika pegawai begini siapa yang akan pantau? Jika membawa ideologi yang cenderung kepada Syiah begini siapa yang akan ambil tindakan?

Satu Malaysia maklum beliau berguru dengan Hassan Saqqaf dan beliau berbangga dengan gurunya. Malah beliau dengan bangganya menterjemah buku Hassan Saqqaf yang cenderung beragama Syiah itu. Berpuluh ribu malah ratusan ribu buku-buku yang ada di dalam dunia, tetapi beliau memilih untuk menterjemah buku seorang yang cenderung beragama Syiah. Kenapa? Kebetulan atau ada sesuatu rancangan yang ingin dilakukan?

Yang hairannya, Zamihan dengan berani mengangkat Hassan Saqqaf yang menyesatkan sahabat Nabi dan menyesatkan Imam Abu al-Hasan al-Ash'ari yang menjadi rujukan agamawan di Malaysia. Di mana sensetiviti kita sebagai ahli sunnah di Malaysia apabila ada seorang makhluk yang berani menyesatkan sahabat Nabi dan Imam Abu al-Hasan al-Ash'ari?

Zamihan menunjukkan dirinya sebagai seorang penentang Syiah tetapi dalam masa yang sama beliau menterjemahkan buku Ulama Syiah. Mengapa begitu? Apa agenda Zamihan sebenarnya?

Jadi saudara-saudara sekalian, suarakan ketidakpuasan hati kita mengenai si pengkafir sahabat Nabi dan pengkafir Imam Abu al-Hasan al-Ash'ari, Hassan Saqqaf. Suarakan ketidakpuasan hati kita kepada mereka yang menyanjung Hassan Saqqaf ini!

Menjawab Fitnah Zamihan, Salafi Bukan TerrorisJoin DFB di Telegram! https://telegram.me/drfathulbari(y) Dr. Fathul Bari

Posted by Dr. Fathul Bari on Thursday, November 12, 2015

Guru Zamihan, Hassan Saqqaf yang diagungkan di blog peribadi beliau

5 comments:

  1. nak menipu pun agak agak ler wahabi bebai yang suka mengkapirkan orang dan tuduh orang syiah.....

    ReplyDelete
  2. Lempang jaa....

    Dia ingat dia samseng sorg kaa....phuii

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum..org yg paling buta hati dan buta jiwa,dah terang lagi nak membela hassan al-saqqaf,dah syiah tapi nak tunjuk gengster pulak..yg satu lagi mangkuk hayung dah terang masih nak bela pengikut syiah,selidik dulu siapa mereka pegi lihat dan dengar sendiri apa yg di ajar oleh syiah berkawan dulu utk mencari perbezaan fahaman mereka,jika benar 100% ikut ahli sunnah maka kita ambik tapi jika yg salah di kata benar itu mengbabi buta namanya..korang cuma dgr2 sje dari pondok2 tapi pemalas nak berhijrah tempat musuh..mana tahu dia ada perancangan utk bunuh umat islam seperti di pelastin yg beribu2 org di bunuh oleh musuh..jgn nak tunjuk gengster lah korang,hati penakut

    ReplyDelete

 
Abu Aqif Studio © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger

Top