[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4-TudBvQX-o[/youtube]

Sebelum ini kecoh Nibong Tebal kena "balun" dengan Ustaz Fathul Bari, kali ini Ustaz Fathul Bari meneruskan usahanya menyebarkan dakwah Nabi ke Johor pula. Terima kasih Ayer Hitam di atas jemputan.

Kuliah: Ceramah Umum - Bagaimana Mencintai Nabi
Lokasi: Dataran Tapak Balai Polis Lama, Ayer Hitam, Johor
Tarikh: 05/02/2012
Penyampai: Ustaz Fathul Bari Mat Jahya


Video Penuh: http://www.youtube.com/watch?v=4-TudBvQX-o

Sebelum ini kecoh Nibong Tebal kena "balun" dengan Ustaz Fathul Bari, kali ini Ustaz Fathul Bari meneruskan usahanya menyebarkan dakwah Nabi ke Ayer Hitam, Johor. Terima kasih Ayer Hitam di atas jemputan.



Sekali lagi, ceramah ini telah membuktikan bahawa Ustaz Fathul Bari telah melakukan tanggungjawabnya berdakwah kepada ahli UMNO, dan ahli UMNO juga sedia menerima nasihat dan kritikan yang membina daripada UFB. Tertolak sekali lagi dakwaan dan tohmahan dari pihak yang tidak bertanggungjawab bahawa kewujudan ILMU tiada manfaat kepada UMNO. Terima kasih Ayer Hitam di atas jemputan. Diharap budaya ilmu sebegini dapat diteruskan dari semasa ke semasa. Syabas Ayer Hitam yang mencintai ilmu.

Hayatilah ceramah dari UFB bagaimana cara kita mencintai Nabi mengikut seperti yang Nabi sendiri ajar kepada kita. Kenalkah kita dgn Nabi kita sendiri..?? Benarkah cara kita mencintai Nabi selama ini..?? Adakah amalan kita seperti apa yang Nabi ajarkan..?? Dan banyak lagi persoalan yang perlu kita tanya kepada diri kita sendiri.

Bagi sesiapa yg tiada software untuk download video dari youtube, boleh download guna cara ini.
Cara download: http://abuaqif.blogspot.com/2010/04/youtube-bagaimana-cara-nak-savedownload.html

http://www.youtube.com/abuaqif
http://www.youtube.com/ufbchannel
http://www.youtube.com/urdchannel
http://www.youtube.com/ufmochannel
http://www.facebook.com/abuaqifstudio


0 comments:

Post a Comment

 
Abu Aqif Studio © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger

Top