[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2S-nnheAsPA[/youtube]

Video ini ditujukan kepada semua ahli sunnah di Malaysia dan diharap juga ahli PAS supaya boleh mengambil iktibar dari apa yang telah berlaku di IRAQ. Kami sayang kepada keluarga kami. Kami sayang kepada saudara kami. Kami sayang kepada negara kami. Kami tidak mahu, perkara yang sama terjadi di IRAQ berlaku ke atas kami.


Sanggupkah kita melihat anak kita dibakar seperti apa yang berlaku di Iraq..? Sanggupkah kita melihat anak² gadis kita dirogol dan dibunuh..? Dan macam² lagi perbuatan terkutuk yang mereka lakukan yang kita tidak sanggup melihatnya. Klik sahaja link dibawah kategori "SYIAH SESAT" sebelah kanan ini. Antum semua akan dapat lihat pembongkaran SYIAH. Penyelewengan, bahaya dan kesesatan SYIAH sudah lama dilakukan oleh ilmuan di Malaysia mahupun di seluruh dunia.



Semoga mereka diberikan hidayah dan kembali kepada pegangan ahli sunnah yang sebenar. Sedarlah wahai saudaraku dari PAS. SYIAH itu bukan kawa. Mereka adalah musuh kita, musuh ahli sunnah zaman berzaman. Bukan begini caranya meraih undi.
Imam Syafie berkata tentang Syiah:
"Belum pernah aku saksikan di kalangan manapun manusia yang begitu berani menjadi pendusta dan sebagai saksi-saksi palsu (bohong) seperti golongan Syiah".

[Sunnah Dan Syiah, Mungkinkah Dipertemukan? Hlm. 57. Dr. Abdullah Muhamma Gharib. Edisi pertama. Surabaya. l984.]

Bagi sesiapa yg tiada software untuk download video dari youtube, boleh download guna cara ini.
Cara download: http://abuaqif.blogspot.com/2010/04/youtube-bagaimana-cara-nak-savedownload.html

http://www.youtube.com/abuaqif
http://www.youtube.com/ufbchannel
http://www.youtube.com/urdchannel
http://www.youtube.com/ufmochannel
http://www.facebook.com/groups/abuaqifstudio

0 comments:

Post a Comment

 
Abu Aqif Studio © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger

Top