Komen Abu Aqif: Mat Sabu bermesra bersama Duta Iran yang dikatakan telah menamatkan tugas di Malaysia. Lidah rasmi PAS yagn pro Syiah Malaysia, Harakah juga tidak ketinggalan mempromosikan mereka. Apa maknanya tu..??

Mat Sabu orang nombor 2 dalam pas. Lepas Hadi Awang turun Mat Sabu akan naik jadi presiden. Dan sekarang kita dapat lihat serangan yang hebat kepada Hadi Awang seolah-olah gerakan ingin menjatuhkan beliau. Apa maknanya tu..??

Tapi jangan terkejut, sebelum Duta Syiah ini balik ke Iran, mereka sempat mengadap hormat berjumpa dengan Hadi Awang. Jadi apa beza Mat Sabu dengan Hadi Awang? Macam sama je. Betul tak? Apa maknanya tu..??

Jika pemimpin kerajaan berjumpa di atas urusan kerajaan boleh la kita consider sikit. Tapi mereka ni bukan pegawai kerajaan yang dok tak dok tiba² berjumpa di atas urusan apa sebenarnya.? Apa maknanya tu..??



Nak diceritakan betapa hinanya agama Syiah, sudah berbuih dan berlambak penerangan berkaitan kesesatan Syiah. Tapi Mat Sabu dok lagu itu juga. Dan PAS masih lagi membela Mat Sabu dan pengikut Syiah yang lainnya. Harakah juga masih memberi coverage kepada agama sesat Syiah ini. Apa maknanya tu..??

Usah kata Harakah dan PAS, Hadi Awang personally juga mengangkat Syiah sampaikan Duta yang nak balik ke Iran juga sanggup meluangkan masa mengadap Hadi Awang. Jadi, apa maknanya tu..??













Kepada sesiapa yang ingin mendapat update sekaligus ingin share update terbaru dari blog Abu Aqif Studio ke wall masing², boleh klik di sini:

- Klik "Syndication" di sebelah kiri
- Klik "Grant Permissions"
- Klik "Add Facebook Target" dan klik "Add"

* selepas proses ini, setiap update video terbaru akan terus share di wall anda secara automatic. InsyaAllah. Barakallahufikum. ^__^

* Feel free to share and spread it

0 comments:

Post a Comment

 
Abu Aqif Studio © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger

Top