Komen Abu Aqif: Saya pernah pergi beberapa lokasi tempat orang mohon berkat. Tapi malangnya ritual tersebut tidak bersandarkan agama. Pelik² ritual mereka lakukan. Ada yang tulis nama di batu konon untuk mencari jodoh. Ada yang bersolat atas bukit yang penuh sesak orang di sana dengan kiblat yang tidak betul. Ada yang cium tiang dalam Masjidil Haram.

Cuba berikan sumber dari mana mereka peroleh amalan seperti ini..? Adakah mereka ambil dari dalam Al-Quran..? Atau dari hadith Nabi..? Atau kata-kata sahabat Nabi..? Saya khuatir amalan seperti ini adalah rekaan musuh Islam bagi menyesatkan umat Islam itu sendiri. Allahua'lam...





Kepada sesiapa yang ingin mendapat update sekaligus ingin share update terbaru dari blog Abu Aqif Studio ke wall masing², boleh klik di sini:

- Klik "Syndication" di sebelah kiri
- Klik "Grant Permissions"
- Klik "Add Facebook Target" dan klik "Add"

* selepas proses ini, setiap update video terbaru akan terus share di wall anda secara automatic. InsyaAllah.

Anda bebas untuk share dan download. Tidak perlu keizinan untuk mengambil video dari Channel Abu Aqif Studio. Namun video yang diambil dari Abu Aqif Studio mohon diberi sedikit kredit dengan link-kan semula kepada video yang asal. Jazakallahukhair.. Semoga bermanfaat..
 
Abu Aqif Studio © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger

Top