Komen Abu Aqif: Sebenarnya saya difahamkan Raja Bomoh ni tidak ada siapa pun yang jemput. Dia je yang claim dijemput oleh orang tertinggi kerajaan. Jika betul orang tertinggi kerajaan yang jemput sila kemukakan nama. Kita semua nak tau. Sebab tu kita tak boleh percayakan bomoh. Bomoh memang kuat menipu.

“Sesiapa yang mendatangi bomoh atau tukang tilik, dan membenarkan (mempercayai) apa yang dikatakan oleh bomoh atau tukang tilik itu, sesungguhnya dia telah kufur terhadap apa yang diturunkan kepada Muhammad.” (Hadith riwayat Ahmad, al-Hakim dari Abu Hurairah RA)

Related Video:

@ustazfathulbari - Tragedi Pesawat #MH370 #PRAYFORMH370
http://abuaqifstudio.blogspot.com/2014/03/ustazfathulbari-tragedi-pesawat-mh370.html

Video rakaman pesawat #MH370 hilang dari radar #PRAYFORMH370
http://www.abuaqifstudio.com/2014/03/video-missing-plane-mh370-malaysia.html

Edisi Bongkar: Raja Bomoh Raja Penipu ?
http://www.abuaqifstudio.com/2014/03/edisi-bongkar-raja-bomoh-raja-penipu.html

Edisi Bongkar: Raja Bomoh Pembangkang Punya ? @ustazfathulbari @Dr_Fadlan
http://www.abuaqifstudio.com/2014/03/edisi-bongkar-raja-bomoh-pembangkang.html

12.03.2014 - Dr Fadhlan Mohd Othman - Alangkah ruginya seseorang yang WAJIB untuk menunaikan SOLAT tetapi TIDAK mendapat PAHALA daripada solatnya.

Lebih malang lagi, jika solatnya TIDAK DITERIMA dalam tempoh 40 hari.

Nabi shallallahu alaihi wa sallam bersabda:

من أتى عرافا فسأله عن شيء لم تقبل صلاته أربعين يوما

"Sesiapa yang datang kepada TUKANG TILIK, kemudian bertanya kepadanya tentang sesuatu, maka TIDAK DITERIMA SOLATNYA selama 40 HARI" [Shahih Muslim (2230)]

Jika DATANG kepada Tukang TILIK hanya untuk BERTANYA sahaja tidak diterima solatnya selama 40 hari, bagaimanakah pula dengan orang yang MELAKUKAN PERBUATAN TILIK tersebut?

Ya Allah, kami BERTAWASUL dengan NAMA-NAMAMU yang BAIK dan SIFAT-SIFATMU yang INDAH agar engkau PELIHARA AKIDAH kami dan SELAMATKAN mereka yang berada di dalam ujian dan kesusahan. Amin Ya Rabbal Alamin.







Kepada sesiapa yang ingin mendapat update sekaligus ingin share update terbaru dari blog Abu Aqif Studio ke wall masing², boleh klik di sini:

- Klik "Syndication" di sebelah kiri
- Klik "Grant Permissions"
- Klik "Add Facebook Target" dan klik "Add"

* selepas proses ini, setiap update video terbaru akan terus share di wall anda secara automatic. InsyaAllah.

Anda bebas untuk share dan download. Tidak perlu keizinan untuk mengambil video dari Channel Abu Aqif Studio. Namun video yang diambil dari Abu Aqif Studio mohon diberi sedikit kredit dengan link-kan semula kepada video yang asal. Jazakallahukhair.. Semoga bermanfaat..
 
Abu Aqif Studio © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger

Top