Komen Abu Aqif: Mereka berbangga wanita berpurdah masuk DAP. Persoalan yang patut ditanya, apakah ideologi DAP ?

Hadi Awang pernah berkata sesuatu berkenaan DAP semasa Muktamar PAS ke-60 di Batu Pahat, Johor baru² ini. Selain Hadi Awang menganggap 2 Adun yang dibeli sebagai "Broker" dan "Barua", Hadi Awang juga ada menyatakan bahawa parti PKR dan DAP adalah parti "sekular".

Sebagai peringatan, sekular adalah menolak agama atau lebih tepat Sekularisme adalah konsep bahawa kerajaan atau entiti lain harus wujud secara terasing dari agama dan/atau kepercayaan agama.

Maksudnya di sini adalah DAP memang menolak agama. Jadi, apa yang nak dibanggakan perempuan berpurdah masuk DAP? Macam pelik je. Macam kontradik je. Berpurdah macam nak agama. Tapi masuk parti sekular yang tolak agama. Mungkin dia ada masalah identiti yang kronik. MUngkin.

Dan ideologi wanita berpurdah ni pun macam pelik je. Dia tak kisah dengan Syiah. Memang pelik tu. Syiah yang mengkafirkan sahabat, menuduh isteri Nabi Aisyah, IBU kita bagi ahli sunnah sebagai pelacur, pun dia tak kisah. Haa... yang ni kita patut pelik..!!



Saya ingin menasihatkan "Wanita Berpurnah masuk DAP" ini supaya meletakkan nama penuh kerana jika menggunakan nama Allah seperti Rahim, perlu diletakkan Abdul di depannya.Allahua'lam.

Kepada sesiapa yang ingin mendapat update sekaligus ingin share update terbaru dari blog Abu Aqif Studio ke wall masing², boleh klik di sini:

- Klik "Syndication" di sebelah kiri
- Klik "Grant Permissions"
- Klik "Add Facebook Target" dan klik "Add"

* selepas proses ini, setiap update video terbaru akan terus share di wall anda secara automatic. InsyaAllah.

Anda bebas untuk share dan download. Tidak perlu keizinan untuk mengambil video dari Channel Abu Aqif Studio. Namun video yang diambil dari Abu Aqif Studio mohon diberi sedikit kredit dengan link-kan semula kepada video yang asal. Jazakallahukhair.. Semoga bermanfaat..

1 comments:

  1. hadi awang dan pas nampaknya telah gagal tarbiahkan dap. tengoklah kalau2 pompuan tutup muka ni boleh selesaikan assignment pas yang gagal tu....hehehehehe

    ReplyDelete

 
Abu Aqif Studio © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger

Top